Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lars`s sitt primera prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• det som er fint med denne bilen er jo at du får halv pris på senkesett, i og med at du kun trenger fjærer fremme
    Flott prosjekt! Vil også bygge, men tror ikke jeg har så mye tid/energi/kompetanse til å begynne på noe prosjekt. Stå på!
    Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

Comment

• Du fant ikke en litt eldre tråd å bumpe a?
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

Comment

• hehe.. Litt sent ute ja. Men du kan faktisk snuble over gamle bilen min i tromsø området nicoloco, JD registrert.. Helt blank for stereo da riktignok.
        sound.vision.soul

Type R

Comment

• leste ikke helt hvilken tråd det var, så trodde du plutselig skulle selge nye bilen med stereo :P
          www.eirikaspaas.com

Comment

• Originally posted by LLH View Post
            Ingen tingen er borte. fronten på cd spillern lå i hanske rommet som var ulåst og baksetet rant over av cd`er, laderen min lå i bagasjen, men der hadde de ikke vært. de hadde heller ikke kommet inn dit.. de hadde knust rutene på 5 biler og tatt av tanklokket på min, det var vel spørsmål om det kunne vært tatt bensin fra bilen min. ellers har de ikke gjort eller tatt noe som helst.

Det er vel nesten like ille at de på verkstedet har tatt av dørsidene uten og ta ut høytaleren først spent på hvordan det ser ut inni der..
            sandvold somhar hatt den eller?:P

Comment

Working...
            X